Symbian Belle İkon [İstek]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
birol08

birol08

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Belle İkon [İstek]




Arkadaşlar resimde gördüğünüz gibi symbian bellenin sadece seçenekler geri arama vs. bu ikonlarını istiyorum . Forumlarda çok aradımda bulamadım. Varmı acaba sadece bu ikonlar. Varsa da yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler :)
 


birol08

birol08

Üye
    Konu Sahibi
Yardımın için teşekkürler ama böyle değil uygulama olarak .sis uzantılarında istiyorum . Yine de Teşekkürler
 
birol08

birol08

Üye
    Konu Sahibi
Yokmu Yardım edebilecek .
 
birol08

birol08

Üye
    Konu Sahibi
Aradığım Navibarı buldum . konu kilitlenebilir.
 
dready112

dready112

Üye
bulduğun dosyayı paylaşabilir misin acaba ? Ben de merak ettim.
 
birol08

birol08

Üye
    Konu Sahibi


Buyur .
 
dready112

dready112

Üye
Yalnız bu senin aradığın gibi değil ki, bu da sis değil. rofs2'ye atmak lazım.
böyle bi alt barı ofw'de yapmak mümkün olabilir ama hangi dosyaları değiştirmek gerekiyor bilmek lazım tabi, herkes c6 portlarına odaklanınca, ofw içinde ne var ne yok pek bilinmiyor.
 
birol08

birol08

Üye
    Konu Sahibi
Dün gece rofs2 ye nokia cooker la gömüp flaşladım ama telefon açılmadı titriyor açılmıyor.
Tekrar ofw ye döndüm .
Aslında sis olarak çıksa daha iyi. Bide Vedohanın yaptığı cfw de istediğim bellenavibar vardı . flaşladım çalıştı da ama telefon dilini ingilizce yapınca sistem fontunda gözüktü iconlar.
Telefon dili türkçe oldugunda yine seçenekler geri olarak gözüküyor

Birde konuya 205 kişi bakmış yardım eden 1 kişi .
Birde dosyayı paylaştığınızda nasıl yapılcagını anlatırsanız daha çok yardımcı olursunuz :D
 
dready112

dready112

Üye
ben bu barı ofw'de istiyorum ama ofw üzerine böyle bi çalışma yapan türk yok gibi :) daily'de ofw için bu bar modu var galiba ama ingilizce.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
bu gün baya belle bar attım açtığım konulara girip bakabilirsiniz :D ofw iinde buldum ama ingilizce dediğin gibi
 
dready112

dready112

Üye
türkçe nasıl yapabiliriz bu mereti :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
replace studio 7.5 diye bir program paylaştım onla yapabilirsin ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt