Symbian belle hack konusu yardim.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Symbian belle hack konusu yardim.
Arkadaslar biliyorum. digiceksiniz ki neden actin bu konuyu? forumda bi suru konu var bu hakta. ama ben yapamadim. vallahi yapamadim ne yaptiysam olmadi. en kolay, en basit yol hangisi? onerebilirmisiniz? telefon e7 belle. cogu seyi yuklemekde sorun yasiyorum. forumda "telefon hackli olmasi gerek" yaziyor bazi seyler icin. / sertifikam var. unsigned uygulamalari sorunsuz yukleyebiliyorum ama

----------Eklendi @ 15:51:50 ---------- Yazıldı @ 15:50:13 ----------

onceden tesekkurler. turkcemde kusur arayacak arkadaslar, rica ederim yorum yazmayin. Azeriyim! artik anlayin bunu.. saygilar)
 

distakjo

Üye
eğer unsignedleri sorunsuz yüklüyosan telefonun zaten hacklidir kardeşim. Sorun nerde anlamadım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...