Symbian Belle FP2 Kamera Sorunu !

Sponsorlu Bağlantılar

ID68

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Belle FP2 Kamera Sorunu !
Arkadaşlar ben daha önce ilk FP2 güncellemesiyle 603 FP2'ye geçmiştim. Fakat bir süre sonra kamera açılmamaya başladı,sadece siyeh bir ekran geliyor ve öyle kalıyordu. Format attım bir çok kısa bir süre sonra tekrar aynısını yaptı. Ancak flash atılınca baya uzun süreli gidiyor. Bundan önceki flashı nereden baksanız 7 ay önce atmıştım,dün kamera açılmadı ve yine format attım. Sizce bu niye oluyor? Bunu yaşayan arkadaşlarım var mı ? Ya da herhangi bir çözümünü bilen..

Şimdiden herkese Teşekkürler ;)
 


asigsasi

asigsasi

Üye
bende böyle bir sorun olmadı telefona aşırı fazla uygulama yüklüyorsan olabilir hafıza kartı büyük ve aşırı dolu ise olabilir yüklediğin uygulamaları c hafızasına yükledi isen olabilir vs..
 
  • Beğen
Tepkiler: manolyam63

ID68

Üye
    Konu Sahibi
bende böyle bir sorun olmadı telefona aşırı fazla uygulama yüklüyorsan olabilir hafıza kartı büyük ve aşırı dolu ise olabilir yüklediğin uygulamaları c hafızasına yükledi isen olabilir vs..


Öyle çok fazla gereksiz uygulamaları yüklemiyorum oyun hiç yüklemiyorum zaten ama belki dediğin gibi C'ye yüklediğim için olabilir. Bütün uygulamaları C'ye yüklüyorum ben. Sağol :)
 
manolyam63

manolyam63

Üye
c ye yukleme kasıyor cıhazı...
 


Üst Alt