ID68
Üye
Symbian Belle FP2 Kamera Sorunu !
Arkadaşlar ben daha önce ilk FP2 güncellemesiyle 603 FP2'ye geçmiştim. Fakat bir süre sonra kamera açılmamaya başladı,sadece siyeh bir ekran geliyor ve öyle kalıyordu. Format attım bir çok kısa bir süre sonra tekrar aynısını yaptı. Ancak flash atılınca baya uzun süreli gidiyor. Bundan önceki flashı nereden baksanız 7 ay önce atmıştım,dün kamera açılmadı ve yine format attım. Sizce bu niye oluyor? Bunu yaşayan arkadaşlarım var mı ? Ya da herhangi bir çözümünü bilen..
Şimdiden herkese Teşekkürler
Şimdiden herkese Teşekkürler

