symbian belle c6-01 hackleme yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

recepp1

Üye
    Konu Sahibi
symbian belle c6-01 hackleme yardım
arkadaşlar benm c6-01 telefonum war hacklemeye çalıştım ama olmadı uygulamayı yüklemeye çalışıyorum
yüklenemiyor.bu yerleşik bir bileşen hatası weriyor .s lütfen yardım.
 


Emrgncy

Emrgncy

Üye
Hata veren uygulamanın ismini yazarmısın?
 
cihan628

cihan628

Üye
bendede aynı hata hemde signed bir uygulama New Nokia Startup By Calm Signed
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
bende unsigned uygulamalar yükleniyor fakat dolbykulaklik.sis'de bu hatayı verdi

- - - Eklendi - - -

başka bir uygulama denediniz mi ?
 

recepp1

Üye
    Konu Sahibi
hata weren bi uygulama yok yaa .s hackleme çalışıp
hackleme çalıştıkdan sonra
rompatcher plus dan
install server refresh i add to add yaptım yüklemeye çalıltıgım her uygulamada aynı hatayı weriyo lütfen yardımm ! .s
 

RMZNHAN

Üye
Benim bir nokia 603 var formattan sonra bir türlü hackleyemedim hep sertifika hatasi veriyor program yükleyemiyorum lütfen yardim edermisiniz.şimdiden allah razi olsun yardim edenden.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt