symbian annayı yükledim. produt code 059b7v7 3g şebeke sorunu çıktı yardım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ferbay

Üye
    Konu Sahibi
symbian annayı yükledim. produt code 059b7v7 3g şebeke sorunu çıktı yardım.
arkadaşlar annayı yükledik türkcelden 3g şebekeyi açtığım zaman gidiyor GSM problem yok neden acaba? telefon s.arabistandan gelme ondan olabilir mi? ovi suitten güncelledim. produt code 059B7V7 mea2_black
bunun türkçesi daha naviye gelmedi mi? türkçesi gelirse ovisuiiten yükleme şansım var mı? yoksa dışarı telefon olduğundan naviden indirip kurmam mı lazım. Telefon type RM-675
 


mustafa

mustafa

Üye
Öncesinde 3g kullanabiliyor muydun. Hattın 3g ye kapalı olmasın sakın? Açmak için 3g yazıp 2323'e göndermen gerekiyor
 

ferbay

Üye
    Konu Sahibi
Öncesinde 3g kullanabiliyor muydun. Hattın 3g ye kapalı olmasın sakın? Açmak için 3g yazıp 2323'e göndermen gerekiyor

evet daha önce 3g kullanabiliyordum şimdi 3g aldığımda şebeke sinyali tuhaflaşıyor gidiyor daha gelmiyor GSM modunda herhangi bir sorun yok çok ilginç.
 
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
Euro2 yükle.
 
romaz

romaz

Üye
biz daha bekliyoruz tr çıksın diye herşeyde en son tr faydalanıyor nedense
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt