frisby77
Üye
Symbian Anna güncellemesinden sonra
Telefondan symbian annayı güncelledikten sonra telefonda yüklü olan programların çoğu uygulamalarda gözükmüyor ama uygulama yöneticisinde gözüküyor ne yapmam lazım baştan mı yüklemem lazım_? Bir de güncellemeden sonra ovi mağaza açılmıyor, yeşil ekran geldikten sonra kapanıyor acaba bu qt ile alakalı bir sorun mu_? yardımcı olursanız sevinirim!

