orxan_92
Üye
symbian^3 yazi tipi (yardim)
selam .... evet arkadaslar ben nokia 500 kullaniyorum ve bir sure once indirdigim symbian^3 yeni yazi tipi dosyalarini C diskinde olan resource klasorune kopyaladim ve telefonu kapatip acdikdan sonra yazi tipi degisti ama simdide eskisi gibi yapmak istiyorum ve resource klasorune kopyaladigim dosyalari silmek istiyorum ama silinmiyor,xploreyle de denedim olmadi.........acaba yardim ede bilecek biri varmi?
