Symbian^3 Win8 Cfw

radoxx

Üye
    Konu Sahibi
Symbian^3 Win8 Cfw
Selamlar arkadaşlar formda 5800 için win8 cfw'si mevcut ancak C6-01 için herhangi bir win8 cfw'si yapılamıyor mu yoksa ben mi bulamadım bilen arkdaşlar varsa link atabilirler mi ?
 
Şu an için öyle birşey yok ama yapan olur heralde
 
Tepkiler: Jan

radoxx

Üye
    Konu Sahibi
neden symbian 3 te yapılmıyor ? 5800 için var forumda
 
ya beylee bna biri özelssn ulaşabilirmi
 

mfatih61

Üye
win 8 yapılırsa çok güzel olur. Bende telefonumda kullanmak isterim
 

ErenMSC

Üye
Ancak tema falan giydirilerek yapılabilir diğer türlü zor
 
Öbür türlüsü imkansız
 
Tepkiler: okankayci
up ımı kaldı cfw ci yok piyasada beklemeyin boşuna ben evols üstünde oynadım yaptım kendime siz de yapın
 

MrSlime

Üye
bizlede paylaşssan olmazmı
 
aslında yapılsa olur. bu evolsu yapanlra bi söylemek lazım onlar bu işin piri. yapmaları uzun sürmicektir.
up ımı kaldı cfw ci yok piyasada beklemeyin boşuna ben evols üstünde oynadım yaptım kendime siz de yapın

nasıl bir şey yaptın yeniliklerney bende yapıcam ama vaktim yok. ayrıca yaptığını paylaşırmısın.
bide yapması zor falan değil demi anlatımı varmıydı forumda.
 
bizlede paylaşşan
Olmaz yasak kendin yapman lazım Hakan abinin emeğine saygısızlık olur konuda da yazıyor zaten editleyip kullanabilirsiniz ama paylaşmayın diye
Mifleri ve temayı değiştirdim bikaç widget sildim hız mız uğraşmadım
 

MrSlime

Üye
Yinede saol bari nasıl yaptığını neler kullandığını söyle
 
Nokia cooker sadece Romun içindekileri silebiliyorsun,yenisini ekleyebiliuorsun,telefon hafızanı artırabiliyorsun ama başka bi hafızadan azaltman lazım sonuç olarak basit uygulama
 

MrSlime

Üye
Nokia cooker sadece Romun içindekileri silebiliyorsun,yenisini ekleyebiliuorsun,telefon hafızanı artırabiliyorsun ama başka bi hafızadan azaltman lazım sonuç olarak basit uygulama
ben anlamam öyle şeylerden rom falan :#