İncİnat
Üye
Symbian 3 ün farkı.
arkadaslar hem android hem symbian kullandıgım için forumda iki bölümü de takip ediyorum orada telefon önerisi istiyorlar biri symbian bir telefon yazıyor hemen atlıyorlar burada telefon önerisi isteyenlere android yazıyoruz kimse kızmıyor burada ifade özgürlüğü daha fazla
bu bölüm benim vazgecilmezim oldu
bu bölüm benim vazgecilmezim oldu
İsteyene bütçesine göre kaliteli telefonlar önermek görevimiz.
