Symbian 3 ün farkı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
Symbian 3 ün farkı.
arkadaslar hem android hem symbian kullandıgım için forumda iki bölümü de takip ediyorum orada telefon önerisi istiyorlar biri symbian bir telefon yazıyor hemen atlıyorlar burada telefon önerisi isteyenlere android yazıyoruz kimse kızmıyor burada ifade özgürlüğü daha fazla :) bu bölüm benim vazgecilmezim oldu
 


S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
arkadaslar hem android hem symbian kullandıgım için forumda iki bölümü de takip ediyorum orada telefon önerisi istiyorlar biri symbian bir telefon yazıyor hemen atlıyorlar burada telefon önerisi isteyenlere android yazıyoruz kimse kızmıyor burada ifade özgürlüğü daha fazla :) bu bölüm benim vazgecilmezim oldu
Symbian isteyene android önerenlere kızıyoruz sadece konuyu dağıtıyor diye ama işletim sistemi farketmez diyene istediğinizi önerebilirsiniz çünkü burası özgür bir forum ;)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ee bu forumun da farkı bu
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
android bölümündekilere söyleyin bir de onu :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
herkes istedigi işletim sistemli telefon alabilir öneri isteyende olur ama bunu iddiaya döküp benimki seninkini döver saçmalıgıyla biryere varılmaz galip gelen olmaz efendice fikrini söylemekte ôzgürdür herkes
 

Uqur5445

Üye
win8 cıksında androidi gorurum ben ozaman
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut1979 ve Esendağlı
matchless

matchless

Üye
ortalıgı karıstıran telefonundan ıstedıgı verımı alamayan kısıler bence adam alıo ı phone bılmem ne bakıyokı kendı telefonundan daha ucuz ozellıklerı daha dusuk telefonlar kendı telefonları gıbı ıslev goruyor ozaman adamın zoruna gıdıyor ısde napsnlar )
 
  • Beğen
Tepkiler: İncİnat, mesut1979, DenizhaNq ve 1 kişi daha
atakan25

atakan25

Üye
ortalıgı karıstıran telefonundan ıstedıgı verımı alamayan kısıler bence adam alıo ı phone bılmem ne bakıyokı kendı telefonundan daha ucuz ozellıklerı daha dusuk telefonlar kendı telefonları gıbı ıslev goruyor ozaman adamın zoruna gıdıyor ısde napsnlar )

wow :ehe
 

55lim

Üye
haklısın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt