Symbıan 3 oyun savelerı

Sponsorlu Bağlantılar

Hangi Oyun daha cok oynuyorsunuz


  • Kullanılan toplam oy
    18
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

edoras112

Üye
    Konu Sahibi
Symbıan 3 oyun savelerı
Dungeon Hunter oyun savesı okcu ve mage 100 lwl :)
:nono: fotograf yuklemedın 2 mb dosya telefonda oyunun kurulu oldugu (prıvate klasörunde) yere atrsanz gırınce hmen oynarsınız :)

:nono: sızde savelerınzı paylasırsanız cok ıyı olur :) gt racıng akademı bıtmek uzere yakında onu da bu baslık altında paylascm :)
Oyunun bu ıkı yerden hangısıne kurduysanız oraya dosyaların tamamını atın
E:Private/2003B2CE
yada
C:Private/2003B2CE



Uploaded with



Dosya Linki :
 
  • Beğen
Tepkiler: uruno, cemsidar ve Tuba


cemsidar

cemsidar

Üye
Saol kardeş böyle bir paylaşımda bulunmuştum önceden hd oyun saveleri die. Sende açmış oldun. İznin varsa seninkinide benim arşive eklemek isterim _?
 
uruno

uruno

Üye
Güzel konu ama kimse ilgilenmemiş geyik bir konu olsaydı üşüşürlerdi neyse.... belle gelmedi diye biraz agresifim bu aralar kızmayın anlayın biraz.:angry:
 
Parimli

Parimli

Üye
süper bu :) Okçuydum zaten ama görev yapamıyodum diye kafayı yiyodum. Çok güzel bi paylaşım :)

----------Eklendi @ 17:23:20 ---------- Yazıldı @ 17:21:16 ----------

Fakat telekomünikasyon tarafından engellendi diyo site :S
 
sonerrap

sonerrap

Üye
:tşk:
 
cardanadam

cardanadam

Üye
ben Dungeon Hunter 2 oynuyorun angry de oynuyorum ama ankette Dungeon Hunter 2 dedim çok zevkli bir oyun
 
idevlez

idevlez

Üye
farklı yere upload edilmezmi
 
cemsidar

cemsidar

Üye
http://www.maxicep.com/symbian-3-oyunlari/symbian-3-hd-oyunlar-icin-saveler-577919.html

DH2 Save dosyasının linki yenilendi. Iyi forumlar ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt