Çeşitli Symbian^3 Multiplayer Oyun Önerileri Lazım.

Sponsorlu Bağlantılar

parsing

Üye
    Konu Sahibi
Symbian^3 Multiplayer Oyun Önerileri Lazım.
Arkadaşlar konuyu açmadan önce forumda felan aradım 2-3 tane buldum onlarda Dungeon Hunter - Asphalt 6 - Uno HD - Air hockey Haxw sanırsam bide. Başka öneriler varmı ?
 


fatih54102

fatih54102

Üye
Tibiame,warspear
 
fatih54102

fatih54102

Üye
Bunlarıda kastetmiştin ancak bunlardan daha bluetooth ile oynanan oyunları önerirseniz daha iyi olur konuya eklmeyi unutmuşum özür dilerim :)


bunlar var.
 
  • Beğen
Tepkiler: parsing

parsing

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler Bounce yi indircem peki başka varmı ?

Birde arkadaşlar bir şey sorcam oyunu tam bilmiyorum ama sanırsam hd ve tenis oyunuydu virtual tennis değil sensörle oynanıyor sanırsam ve kuşbakışıydı heralde topu düşürmemeye çalışıyorduk heralde bilen varsa link atabilirmi ?
 
Son düzenleme:


Üst Alt