MertcaN9
Üye
-
Konu Sahibi
-
arkadasım açılan o konular symbian3 telefon konuları zaten adındanda belli symbian3 genel
ama nokia bölümü yok olsa neyseeminmisin bir bak bakayım sayfaya şöyle bir lumia 900 alınır mı başlığının burda ne işi var? bir bak anlarsın arkadaşım
ama nokia bölümü yok olsa neyse
eminmisin bir bak bakayım sayfaya şöyle bir lumia 900 alınır mı başlığının burda ne işi var? bir bak anlarsın arkadaşım
cep telefonları genel ?
----------Eklendi @ 23:49:03 ---------- Yazıldı @ 23:48:16 ----------
ayrıca nokia 808 ile ilgili 4-5 tane de başlık var ben widget filan aramaya kalksam bulamam bu kadar başlığın arasında mantıklımı sizce ?
forumda lumia bölümü varda bizmi bilmiyoruz ki bu konuyu acanda s^3kullanıcısı kendisini ait hissettigi yerde acmış konusunu burdaki arkadaslarına güvendigi için
----------Eklendi @ 23:51:03 ---------- Yazıldı @ 23:49:27 ----------
arkadasım uygulamalarda widgetler diye bir baslık var ordan istedigin widgeti bulabilirsin
yeni mesajlar sekmesini seçtigin zaman cikması doğal tüm konuların
yahu forumda cep telefonu genel diye bir bölüm var neden android kullanıcıları android bölümüne şu telefonu alsammı diye konu açmıyorda cep telefonları genel bölümüne açıyor. bir bak anlarsın o zaman.
ben bu konuların bu bölüme açılmasından şikayetci değilim ama bir konu varken bir ikincisi hatta 3. ve 4. açılıyor içeri giriyorum her konuda aynı şeyler konuşuluyor neden tek başlık altında konuşulmuyor bunlar anlamıyorum yeni konu açınca ne farkı oluyor anlamıyorum
konu tartismaya donusmus
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?