Symbian 3 ekran değiştirme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

solaryumcuzenci

Üye
    Konu Sahibi
Symbian 3 ekran değiştirme
Biliyorsunuzki symbianların ekranları fazla iyi değil.Galaxy S3 ekranını küçültüp symbiana göre yapacak program varmı.Symbian 3 uyumlu olsun program
 


Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Malesef işletim sistem tamamen farklı
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Bu baya kamera şakası gibi birşey, ekran değişiminden bahsediyor ve bunun ekranını uyarlayan program diyor :D
 
yeauw

yeauw

Üye
giriş ekranından bahsediyor arkadaş yanlış anlamadıysam :)
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Zor kardeşim sen spb shelli yükle
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
G deskle bir şeyler yapılabilir...

- - - Eklendi - - -

G deskle bir şeyler yapılabilir...

- - - Eklendi - - -

Gerçekten uğraştırıcı ama..

- - - Eklendi - - -

Gerçekten uğraştırıcı ama..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt