symbian^3 dosya şifreleme

Sponsorlu Bağlantılar

hakanharun06

Üye
    Konu Sahibi
symbian^3 dosya şifreleme
merhaba arkadaşlar, c7 modelinde menüde fotoğraflarım bölümünü şifrelemek istiyorum. Bunun için illa programmı indirmek lazım yoksa ayarlardan yapılıyomu biraz araştırdım ama bulamadım bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
 


suat1111

suat1111

Üye
eyvallan bende bakimm
 

Starsley

Eyw sensation paylaşım için
 

sizinicinvar

Üye
lütfen arkadaşlar c7 için dosya şifreleme programı istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
 
Anußis

Anußis

Üye
ya neden böyle ince şeyleri symbian delisi düşünemiyor anlamıyorum o yüzden çok geri kalıyor

daha kronometre , mesaj , dosya şifreleme vs. uygulamalar yok
 

FreeCooL

Üye
slm arkadaşlar ben tele kurdum nokia n8 calışıyor e belleğimde gorunmuyor şifreledım dosyalar ama videolar dıye birklosor var menude en son izledım felan orayı kıtlemıyor yardım
 

KoraLeww

Üye
sertifika istiyor ...
 
accman

accman

Üye
ben resimlerimi gizlemek için rar'layıp telefona atıyorum o zmn görenmez fotoğraflarınız galeride..ama bakmak istediğinizde biraz uğraştırıcı olabiliyor..
saygılar :)
 

chaomist

Üye
c5 03 için dosya şifreleme istiyorum bilen var mı ?
 
Cane®

Cane®

Üye
dosya gizlemek için ekstra ugrasmayın gerek yok xplore yukleyın ordan gızleyın tekrar acın gayet rahat ama kılıt konusunda benım de sıkıntılarım var applocker kullanıyorum ama arada kendı kendıne kılıtı atıyor buda tabı bazı durumlarda ınsanı zor duruma dusuruyor
 
Utku

Utku

Üye
dosya gizlemek için ekstra ugrasmayın gerek yok xplore yukleyın ordan gızleyın tekrar acın gayet rahat ama kılıt konusunda benım de sıkıntılarım var applocker kullanıyorum ama arada kendı kendıne kılıtı atıyor buda tabı bazı durumlarda ınsanı zor duruma dusuruyor
caner cities klasörüne atmak daha kolay bir çözüm:yuru
 
Cane®

Cane®

Üye
Utku™;3696459' Alıntı:
caner cities klasörüne atmak daha kolay bir çözüm:yuru

o klasor nerdekı? bu harıta dosyalarındakını mı dıosun? oraya atınca resımlerı falan gorunmuyomu?

epeydır gorusemıyoruzda senle ;) bu anna ne oldu bıse anlamadım ortalıkta bı suru yazı var cıktı mı cıkmadımı anlamadım.
 

uyusuk86

Üye
arkadaşlar yardım edin bu sertifika diye hata veriyor ne yapmam lazım...????
 
ersin146

ersin146

Üye
teşekkürler
 
ertooth

ertooth

Üye
Nokia E72 modeli için dosya şifreleme programı lazım sitedeki bütün programları denedim olmadı,Telefonum hacli değildir.ayrıca E 72 modeli hack lemek mümkünmü...
 


Üst Alt