Merhaba arkadaşlar sx1 mi 6 a önce aldım şu an yeni aktif olarak kullanmaya başladım.lakin şimdi hafıza kartı alcam ama bir arkadaşda nokia dan çıkma 32 mb hafıza karrtı var olur mu? acaba beni tele ? bir sorun yapar mı? cevabınızı bekliyom!!!
Yani benim de SX1 kullandığım zamanlar başlangıçta kartım yoktu.Arkadasınkini kullanıyordum ki o da 6600 kullanıyor ve içinden çıkan kartın üzerinde Nokia yazıyordu. Yani kart normalde bozuk değilse çalışır. Zaten mademki çıkma o zaman bi de denersin.
ya nokıa mmcler kalitelidir ama benimde sx1 im war 2005 haziranda aldım kutusunu fln istemedim bütün aksesuarlarını telefon+ şarj cihaz+garanti belgesi 0 tel 320 ye aldım iyi olmayan bir haf kartı aldım 20 milyona 128 mb twin mos galiba 8 aydır çatır çatır çalışıyor..arkadaşım 32 liğide taktım bişey olmadı ama kara borsa mmcler bazen kitleniyor ve teli bozuyorçlar...