SX1 LinuX1 'den fotograflar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
SX1 LinuX1 'den fotograflar
Detayları takip etmek için oslik forumlarını kullana bilirsiniz.

Bu da oslik forumumunun rusçadan ingilizceye komple çevirilimiş hali















VEEEEE SCREENSHOTLAR​
























SX1 yeniden doğuyor gerçekten Ekran görüntüleri harika duruyor
 

roce

Üye
Güzel eline sağlık ama biz nasıl yükliycez?
 
hakkaten yaw Biz bunu yükleyebilecek miyiz?
 

hackerly

Üye
ben bunu yüklemek istiyorum
 
ah ulan ah bunu görünce keşke sx1 mi satmasaydım diyorum siemens bu teli üretirken ileride bir pda olacagını düşünmüşmüydü acaba..
 

cmert

Üye
luckyesref' Alıntı:
hakkaten yaw Biz bunu yükleyebilecek miyiz?

henüz geliştirme aşamasında.daha çok yol katetmesi gerekiyor.biraz sabır
 
    Konu Sahibi
ruslar yaparda türkler dururmu adamlar diğer kardeş forumlarda sx1"i arabaya bağlamış kimiside kamerayı 1.3 megapixel yapmış fantastik değilmi kimi işleciyi 195 mhz yapmış (cmert bilir) kimi amfiye bağlamış vs vs
paylaştıkça artan tat değilmi!!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...