Swap Alanı Nasıl Aktif Edilir?(YARDIM)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
    Konu Sahibi
Swap Alanı Nasıl Aktif Edilir?(YARDIM)
Arkadaşlar ben swap alanının nasıl oluşturulduğunu biliyorum ama nasıl aktif edileceğine bilmiyorum bilen varsa yardım edebiliri mi? Şimdiden teşekkürler:)
 
enes122

enes122

Üye
a2sd diye bi program var eger romun ve kernelin.izin veriyorsa onunla etkinlestirebilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt