hca123456
Üye
Survivor'da çalan bir parça...ACİLL yardım arkadaşlar!!
Arkadaşlar hangi bölümde olduğunu tam bilmiyorum ama Hakan sahilde şınav çekerken bir şarkı çaldı.Şarkı'nın adı 'Eye Of The Tiger' ama kimin söylediğini bulamadım
bir bayan söylüyordu,bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
Şimdiden teşekkür ederim...
Saygılarla...'HcA
bir bayan söylüyordu,bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim...
Saygılarla...'HcA


