• Sitemizde mp3 ve benzeri müzik formatlarında sunulan içerikler, cep telefonlarında zil sesi olarak ayarlayabilmek için kırpılmış, kısa süreli müziklerden ve melodilerden oluşmaktadır. Herhangi bir içeriğin telif hakkı içerdiğini düşünüyorsanız veya hak sahibiyseniz; cep telefonunuza indirmeyin, indirdiyseniz en kısa zamanda içeriği silerek mesajı derhal rapor edin.

Survivor'da çalan bir parça...ACİLL yardım arkadaşlar!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hca123456

Üye
    Konu Sahibi
Survivor'da çalan bir parça...ACİLL yardım arkadaşlar!!
Arkadaşlar hangi bölümde olduğunu tam bilmiyorum ama Hakan sahilde şınav çekerken bir şarkı çaldı.Şarkı'nın adı 'Eye Of The Tiger' ama kimin söylediğini bulamadım:bilmm bir bayan söylüyordu,bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.

Şimdiden teşekkür ederim...

Saygılarla...'HcA:bigstar:
 


dzynn

dzynn

Üye
 

MHTTVSN

Üye
survivor da 15 bolum (26.07.10) seda sahılde yururken gıtarla baslayan yabancı bır muzık vardı kımın oldugu ve sarkının ısmını bılennız var mı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt