Sürekli Kayan Menü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sürekli Kayan Menü
Arkadaşlar geçen bi arkaşta gördüm cfw'de menüde tek hareketle sürekli kayıyor. Orjinal Belle'de bunu yapabilir miyim?


ÇÖZÜLDÜ


buyrun belle için. yükleyin kapatın açın telefonu..


 
Tepkiler: DenizhaNq

tarxhn

Üye
bende denedimde link acılmıor
 
link vereyim ben arkadaşlar bi dakika
 


buyrun belle için. yükleyin kapatın açın telefonu..
 
bence arkadaşım hiç uğraşma bozuluyor, sonra uğraş dur.
 
slm birkac arkadas sundugum MOD link kirik demis bende gayet güzel iniyor hicbir sorun yok,belki türkiyedn yasaklandi mi rapidshare.
 
Tepkiler: sublieutenant


buyrun belle için. yükleyin kapatın açın telefonu..

teşekkürler güzel bir paylaşım oldu tek dokunuşla kayıyor incelemek istediğiniz dosyalar resimler yada sosyaldeki paylaşımlar tekrar teşekkürler telefondada herhangi bir sorun yok indirmeyi düşünenler indirsin bence tavsiye ediyorum
 
Tepkiler: DenizhaNq
    Konu Sahibi

Katılıyorum bendede bi sıkıntı yok gayet güzel indirmek isteyenler çekinmeden indirebilir
 
Tepkiler: DenizhaNq
Bi foto video varsa özele yazsın biri. Çok merak ettim nasıl birşey.
 

n000k

Üye
Bi foto video varsa özele yazsın biri. Çok merak ettim nasıl birşey.

bildiğin hafiften dokunuyorsun o dokunma hızına göre kayıyor.misal galeriye girdin. Hafiften aşağı doğru çektirip bırak parmagını o sonuna kadar kayıyor.istersen yukardan aşagı yap.

----------Eklendi @ 07:35:11 ---------- Yazıldı @ 07:30:52 ----------

bence arkadaşım hiç uğraşma bozuluyor, sonra uğraş dur.

ne bozulmuş ayıptır sorması.ben şimdiye kadar hiç teline zarar vereni duymadim bu modun.. Benimde telimde bir sorun yok..yüklemek isteyenlerin hevesini kırmayalım..güzel bir mod.keske nokia orjinalnde bunu sunsada herkes yararlansa,keyfini çıkarsa..
 
    Konu Sahibi

Katılıyorum ben şuan kullanıyorum çok memnunun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...