AlexsandroZ
Üye
Supremacy Script v3 - Sistem Optimizasyon Aracı
Samsung Galaxy Wonder Stabil Rom (Süper Performans + Çok Daha iyi Hız)
Bu script telefonuzda daha iyi performans vermek için ve telefonunuzun hızını daha da artırmaya yarayan scriptdir.
Artı Özellikler?
-Çok daha iyi Ram kullanımı
-Cache her açılışta Temizlendi
-SD hızı tweak
-Logger kaldırıldı
-Daha iyi tarayıcı performansı
-Sysctl tweaks
-Modifiye Zram komut eklendi
-Daha uzun pil ömrü
-Laglar gitti.
-Daha hızlı GUI
-Loopy stabil çalışması için tweak
-Apps her açılışta zipalign
-Ağ-hızlı
-Smoother LWP animasyon
-Adrenalin artışı
-Çekirdek Tweaks
-Daha iyi oyun performansı
Hangi Sürümlere Yükleyebilirsiniz?
- Gingerbread
- İce Cream Sandwich
- Jelly Bean
Nasıl Yüklenir?
1-)Buyrun LINK > > >
2-)Recovery menüyü açın ve advancedden wipe dalvik cache yapın.
3-)İnstal zip from sd kart diyin ve flashlayın.
4-)Reboot edin.
Tadını çıkarmaya bakın.
Memnun kalmassam ne yapıcam?
Oda kolay işte LINK > > >
Oluşan sorunlardan sorumlu beni tutmayın denendi bunlar.Yükleme işlemlerini sırasıyla ve doğru şekilde yapınız.
Bu script telefonuzda daha iyi performans vermek için ve telefonunuzun hızını daha da artırmaya yarayan scriptdir.
Artı Özellikler?
-Çok daha iyi Ram kullanımı
-Cache her açılışta Temizlendi
-SD hızı tweak
-Logger kaldırıldı
-Daha iyi tarayıcı performansı
-Sysctl tweaks
-Modifiye Zram komut eklendi
-Daha uzun pil ömrü
-Laglar gitti.
-Daha hızlı GUI
-Loopy stabil çalışması için tweak
-Apps her açılışta zipalign
-Ağ-hızlı
-Smoother LWP animasyon
-Adrenalin artışı
-Çekirdek Tweaks
-Daha iyi oyun performansı
Hangi Sürümlere Yükleyebilirsiniz?
- Gingerbread
- İce Cream Sandwich
- Jelly Bean
Nasıl Yüklenir?
1-)Buyrun LINK > > >
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ve indirin daha sonra telefona atın.2-)Recovery menüyü açın ve advancedden wipe dalvik cache yapın.
3-)İnstal zip from sd kart diyin ve flashlayın.
4-)Reboot edin.
Tadını çıkarmaya bakın.
Memnun kalmassam ne yapıcam?
Oda kolay işte LINK > > >
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ve yukarıda anlattığım gibi yapın ama dalvik cache yapmayın kaldırılmış olacak....Oluşan sorunlardan sorumlu beni tutmayın denendi bunlar.Yükleme işlemlerini sırasıyla ve doğru şekilde yapınız.
Son düzenleme:

