dr_jones12 Üye bu emülatör ile oynanan mario değil mi? Hani yandan klavye açarak oynuyorsun. Çok zordu oynaması yüklediğim gibi silmiştim zamanında.
bu emülatör ile oynanan mario değil mi? Hani yandan klavye açarak oynuyorsun. Çok zordu oynaması yüklediğim gibi silmiştim zamanında.
dzkomando Üye eyvallah sağolasın ama c6 ile açıyor oyuna girdim klavyeyi açıyom oyun dik oluyor tersten bide kapatıyom bu sefer yatay oluyor oyunda ekrana tıklıyom menü geliyor mario'yu ilerletemedim
eyvallah sağolasın ama c6 ile açıyor oyuna girdim klavyeyi açıyom oyun dik oluyor tersten bide kapatıyom bu sefer yatay oluyor oyunda ekrana tıklıyom menü geliyor mario'yu ilerletemedim