Super Mario Reverse v1.05(3) Modded

MUHAMMED

Üye
Ekran görüntüsüne bekılırsa süper... Teşekkürler...
 

black129

Üye
bnde var çok karışık ve zor oynanışı ama yinede emege saygı eline sağlık
 
n97 ye yüklemeye çalıştım ama dosya bozuk diyor
 
bölüme giriyorum ama hangi tuşlarla ya da nasıl oynandığını çözemedim??
 
Aynen tuşlar yok oynatamıyorum mario yu
 

Rich4arD

Üye
Teşekkürler . Hemen indirip denicem .
 
emeğinize sağlık, teşekkürler
 
atın yagız kılıcın keskin ola.
 
bunun içinden bi sürü dosya çıktı nası yüklücem kardeş bi yardım eder misin?
 
bu emülatör ile oynanan mario değil mi? Hani yandan klavye açarak oynuyorsun. Çok zordu oynaması yüklediğim gibi silmiştim zamanında.
 
eyvallah sağolasın ama c6 ile açıyor oyuna girdim klavyeyi açıyom oyun dik oluyor tersten bide kapatıyom bu sefer yatay oluyor oyunda ekrana tıklıyom menü geliyor mario'yu ilerletemedim