Süper Kupa, süper rezalet!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Süper Kupa, süper rezalet!
Süper Kupa, süper rezalet!

Eğer haftaya başlayacak olan Süper Lig böyle başlayacaksa rezalet..

Eğer haftaya başlayacak olan bu lige 450 milyon dolar yayın bedeli verildiyse, daha da rezalet..

Çünkü hiç bir şey değişmemiş..
Futbolcular bildiğimiz futbolcular..

Sahtekarca kendini yere atanlar.. En küçük harekette ayağı kırılmış gibi avazı çıktığı kadar bağıranlar.. Rakipten kendisine hiç bir temas olmadığı halde faul, penaltı bekleyenler..

Hakeme hareket çekenler. Teknik direktörler daha da rezalet..

Futbolcusuna hakaret edenler, önündeki yardımcı hakemlere fırça çekenler..
Taraftarlar dersen hepten felaket ve rezalet..
Ana avrat küfür edenler..


Sahaya atlamak için önündeki bariyerleri kırmaya çalışanlar..

Yüzlerce meşale yakıp, dumandan maçı izlettirmeyenler..

Ya hakemler..
Esas skandal onlar..
Yanlış düdükler.. Yanlış sarı kartlar..

Futbolculardan ve teknik direktörlerden yenilen fırçalar da cabası...
Tribünde tüm bunları acizlikle izleyen ve ''Sırf kupa vereceğim'' diye ''Dumanı'' protesto edip gidemeyen bir Futbol Federasyonu Başkanı..

Neymiş; Adı Süper Kupa'ymış..
Süper Kupa değil, süper rezalet..

Belli ki yeni sezonun da eskilerden bir farkı olmayacak..

Yine olaylar..
Yine skandallar..
Yine bol bol eyyam..
Haftaya başlayacak olan 450 milyon dolarlık Süper Lig'e bugünden selam, ''Süper rezalete'' aynen devam..



 

Atakan

Üye
Bu adam ne ayak ya böyle. Gamlı baykuş gibi ..
 
    Konu Sahibi
Herşeyi Eleştiriyo Diyosun Yani
 

Atakan

Üye
Adam bekliyor sanki, bir olumsuzluk, bir başarısızlık olsun. Hazırda yani hemen yayınlanıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...