Şimdi öncelikle senin için Galaxy S ile SL arasındaki farklara değineyim.
1.Galaxy S Power SGX 540 GPU kullanıyor,SL ise Power SGX 530.Aradaki rakamsal fark az gibi görünüyor olabilir fakat Quadrantta SL 3D testinde galaxy S'ten 3 kata yakın fak yiyebiliyor
2.İşlemci mimarilerinde de az bir fark var ve burada da Galaxy S'in önde olduğunu biliyorum.
3.Galaxy S 8Gb dahili depolama,SL 4 Gb.
4.En can alıcı nokta ekran teknolojisi.Bu işin profu olan tüm otoriteler der ki Super Amoled ekran teknolojisi şu an piyasanın en iyisidir.Artıları hem renkleri daha canlı gösterir hem de LCD ve türevlerinden daha az enerji harcar
Bir kere Samsung Galaxy S2'de Super Amoled Plus'ın kullanılması zaten tartışmayı bitirmiştir.Ama senin yerinde olsam 1200 küsüre Galaxy S almazdım.Haaa paralel ithalat max.900'e bulurum o ayrı,onun dışında 1200 Galaxy S'e verene kadar ne yapar eder 300-400 daha bulur,kampanyaları da takip ederek Galaxy S2 almaya bakardım