McReiS
Üye
Sultan papağını besleyenler baksın
Arkadaşlar herzaman olduğu gibi konuya bakıp cevap atmazsanız birdaha buraya girmiycem adminlerde her konuya girip cevap yazıyo bi benim konu cevapsız kalıyo neyse gelelim konumuza
Arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce sultan papağanı aldım ve ilk defa besliycem ev ortamına alıştı baya bi ötüyor hatta bizim zilin sesini bile çıkartıyor neyse ben papağanımı ele alıştırmak istiyorum ev ortamına birazdaha alışsınmı yoksa eyitimlere başlıyımmı --- lüften biligisi olanlar biligisini benimle paylaşsın----
Arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce sultan papağanı aldım ve ilk defa besliycem ev ortamına alıştı baya bi ötüyor hatta bizim zilin sesini bile çıkartıyor neyse ben papağanımı ele alıştırmak istiyorum ev ortamına birazdaha alışsınmı yoksa eyitimlere başlıyımmı --- lüften biligisi olanlar biligisini benimle paylaşsın----
