Şu v60 konusu canımı sıkmaya başladı..!

  • 19 Ekim 2010
  • 1077 Okunma
  • 14 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar ne zamandır bi v60 dır almış başını gidiyo.. ha bu gün ha yarın derken hala ortada somut bişi yok ! biz 5800 kullanıcıları olarak v60 ı istiyoruz Nokia'yı mail yağmuruna tutalım arkadaşlar Çıksın artık şu v60 ..!|-)
     


    Yazan: tülü09
  2. beklemeyi bıraktım artık c6 yada n97 mod. yükle ben n97 mod. yükledim. bekleme! v60 gelirse yüklerim. sende böyl yap
     
  3. ohoooo biz bıraktık artıq v60mı herkez cfw yükleyo
     
  4. yoksa sen hala v60 mı bekliyosun :D
     
  5. ya benim c6 falan hakkında bilgim yok onlarda yazlm sanrm ne işe yarar nassıl yklenr anltrmsnız?
     

  6. Yok boşver yükleme orijinalden şaşma dostum.Yok ışığın biri yanar biri yanmaz,batarya kısa sürede biter.Bir ev ekranıda dönecek diye 30 tane hatayla hiç uğraşma.Değer dersen uğraş,seçim senin.
     
  7. eywallah arkadaşım saolasın bncede orjinal en iyisi ..
     
  8. yoo orjinal yazılımından kat kat hızlı. ayrıca ışığın biri yanıp biri yanmaması diye de bi şey kalmadı :oke:
     

  9. Benim telefonum orijinal haliylede hızlı dostum.Benim seçimim bu.
     
  10. bi ara v60 lafı geçiyordu sen hala ordamısın:D
     
  11. Agalar canlar cananlar V60 under development aşamasında. V51 bendeki, Açıkçası dokunmatiğinden sesinden hızından memnunum, ama gps ve wlan konusunda biraz yavaş kalmış gibi. CFWler Xpden sıkılıp XPblack, GoldXP, 2010XP gibi güvenilmez sistemler denemek gibi birşey. Windows 7 Varken Win7 Temalı XP kullanmak gibi gereksiz bi durum olacak V60 ile. S^3 bekleniyor. Bakalım....
     
  12. v60 mı v60 ne ararla 5800'da :)
     
  13. S^3'ü daha çoook beklersiniz. Siz symbian çıktığından beri hiç bir üst sürüm yüklenebildiğini gördünüz mü? 9.1 kullanan cihaza 9.2 kurulabildi mi? Yada 9.2 FP1 cihaza yine 9.2 FP2 geldi mi? Cevap vereyim, hayır. S^3 cihazlarda GPU, 256 mb ram, 680 Mhz işlemci var. İnşallah gelir ama mümkün görünmüyor.

    v60 ile RDS sorunu çözülecek. Müşteri hizmetleri aradı. Ama tarih veremiyorlar. Şuan test ediliyormuş. Müzik çalardaki arama fonksiyonu geri gelecek mi dedim bilmiyoruz dediler. Flaşı sormadım ama o da olmaz sanırım. Yani çok büyük beklenti içine girmeyin derim. En fazla ev ekranına widget gelir. Başka da bi nane olmaz.
     
  14. aynen fazla bir şey gelmez yani
     
  15. Symbian 3 ü rüyanızda bile görseniz şaşarım, hayalperestliktir o da:D
    Sistem gpu ve adam gibi işlemci istiyor, 5800ın donanımıyla sittin sene symbian 3 gelmez.
    Aha kasım geliyor belki v51den sonraki sürüm teşrif eder:D
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
25/09/2018 - 16:30