İstek şu tel çakmamı

ysnkytp

Üye
Arkadaşlar millet salakmıda bu özellikteki tel leri 2 bin TL ye alıyo eminim ki o tel belirtilen özellikleri yansıtmaz dene ve gör

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar millet salakmıda bu özellikteki tel leri 2 bin TL ye alıyo eminim ki o tel belirtilen özellikleri yansıtmaz dene ve gör

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
usta o işler öyle değil bu marka dünyada tek adamların ürettiği tel saniyeler içersinde bitiyor bekle antutuyu verim
 

0MG90

Üye
Yurtiçi kayıtlı olamaz, pasaport zamanı geçmiştir birine kakalıyordur
 

0MG90

Üye
Kısaca bu fiyata olamaz
Sorun çözüldü sanırım
 
Elite i yanlis yaptilar bence ekrani cok buyuk ya 5 ya da 5.1 olmaliydi en fazla fiyati da pahali oldu. Millet o paraya nexus 5 ve ya g2 alir.
 
Tepkiler: aLoNeAnqe
    Konu Sahibi
Yani iste o aralar olcakti. Zaten ben buyuk telefon sevmem oyle 5.5 inc nedir ya kocaman yalniz bu 450 tl ye satan satici kadin galiba o yuzden yanlis bilgi vermis olabilir
fake de olabilir dediğin gibi 5 civarı olmalıydı ayrıyetten 5.5 lik bir sürüm çıkarmalıydı isteyene
 
fake de olabilir dediğin gibi 5 civarı olmalıydı ayrıyetten 5.5 lik bir sürüm çıkarmalıydı isteyene
Aynen oyle de yapabilirlerdi . mesela bu 1000 tl lik olan var onun ekranini kucuk 4.7-5.1 arasi yapsalardi tadindan yenmezdi
 
Tepkiler: aLoNeAnqe
Bu arada wp de maxicep uygulamasindan nasil konu aciliyor bi arkadas soruyoda