peki nasıldı kitap yani sürükleyiciliği varmıydı bende okumayı düşünüyorumAdam Fawer - Olasılıksız

Valla hala okuyorumpeki nasıldı kitap yani sürükleyiciliği varmıydı bende okumayı düşünüyorum![]()
yeni başlamıştım onu yazdığımda, derslerden fırsat buldukça okuyorum. Şu ana kadar beklentilerimi karşıladı diyebilirim kesinlikle
yarıya kadar okudum. Sürükleyici ve heyecanlı. Her zaman bir sonraki sahneyi merak ediyorsunuz 
Görüşlerin için teşekkür ederim iyi okumalarValla hala okuyorumyeni başlamıştım onu yazdığımda, derslerden fırsat buldukça okuyorum. Şu ana kadar beklentilerimi karşıladı diyebilirim kesinlikle
yarıya kadar okudum. Sürükleyici ve heyecanlı. Her zaman bir sonraki sahneyi merak ediyorsunuz
![]()

Ben de teşekkür ederimGörüşlerin için teşekkür ederim iyi okumalar![]()
size de 
