Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Şu özellikte cfw elinizde varmı?
Sponsorlu Bağlantılar
TheFurkanSert
Üye
Konu Sahibi
Şu özellikte cfw elinizde varmı?
Arkadaşlar hani mesajlarda isim yazar sadece. Tıkladığında o isimle konuştuğunuz mesajlar baloncuk şeklinde vardır. Onun gibi bi cfw varmıdır acaba? Anlattımmı bilemem ama N8'de var mesela
ercnakn
Üye
onu bir program ile hallettim ben kardeşim "isms" programının 2.00 sürümü mesajları daha da güzel yapıyor