Şu özellikte cfw elinizde varmı?

Sponsorlu Bağlantılar

TheFurkanSert

Üye
    Konu Sahibi
Şu özellikte cfw elinizde varmı?
Arkadaşlar hani mesajlarda isim yazar sadece. Tıkladığında o isimle konuştuğunuz mesajlar baloncuk şeklinde vardır. Onun gibi bi cfw varmıdır acaba? Anlattımmı bilemem ama N8'de var mesela
 


ercnakn

Üye
onu bir program ile hallettim ben kardeşim "isms" programının 2.00 sürümü mesajları daha da güzel yapıyor
 

EmReRoĞlU

Üye
Onun yerine sohbete girince de baloncuklu konuşma oluyor programa gerek yok
 


Üst Alt