şu ehliyet işini anlamıyorum arkadaş vallahi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
şu ehliyet işini anlamıyorum arkadaş vallahi
yav arkadaşlar kendime 4 5 sayfa soru çıkarttım ehliyet soruları çıkmış sorular hepsini çözdüm en çok 8 en az 5 yanlışım var sınava giriyorum tam tersi oluyor nasıl oluyor bu iş demin çözdüm motor testi 40 soruda 33 netim var ama kaldım :off: neden oluyor acaba sitresten falanmı
 


Corrupt

Corrupt

Üye
yav arkadaşlar kendime 4 5 sayfa soru çıkarttım ehliyet soruları çıkmış sorular hepsini çözdüm en çok 8 en az 5 yanlışım var sınava giriyorum tam tersi oluyor nasıl oluyor bu iş demin çözdüm motor testi 40 soruda 33 netim var ama kaldım :off: neden oluyor acaba sitresten falanmı

Bendeki olau sendekinin tam tersi. Evde çözdüğom testlerin yarısı yanlış çıkardı bu sene sbs'ye girdim 2 yanlış yaptım ;) bence sınava doğru özgüvenini sars. Bilmllyorum diye telaşlan. Ama en iyi çözüm çok dua etmek - ettirmek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi


Bendeki olau sendekinin tam tersi. Evde çözdüğom testlerin yarısı yanlış çıkardı bu sene sbs'ye girdim 2 yanlış yaptım ;) bence sınava doğru özgüvenini sars. Bilmllyorum diye telaşlan. Ama en iyi çözüm çok dua etmek - ettirmek.

ediyorum ettiriyorum çalışıyorum mesela bak sınavdaki çıkan soruları çözdüm 30 haziran sorularını ben bile inanamadım hepsinden geçtim ama sonuçlar açıklandı kalmışım :ağlarım:
 
catdog136

catdog136

Üye
oda güzel :D çıkmış soruların hemen hemen aynısını soruyorlar zaten arada orjinal 1-2 tane çıkıyor ama :D yapman gereken bu sürücü kitapları var ya onlara otur çalış, zaten aklında kalanlarla geçersin sınavı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
oda güzel :D çıkmış soruların hemen hemen aynısını soruyorlar zaten arada orjinal 1-2 tane çıkıyor ama :D yapman gereken bu sürücü kitapları var ya onlara otur çalış, zaten aklında kalanlarla geçersin sınavı.

son 1 senede çıkan soruları 2010 2011 ve 2012 sorularının tamamını çözdüm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Çıkan sorularla yapamıyorsan sürücü kitaplarından al. Oradaki soruları soruyorlar zaten.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Çıkan sorularla yapamıyorsan sürücü kitaplarından al. Oradaki soruları soruyorlar zaten.

çıkan sorularla yapıyorum diyorum ya trafikten 45 netim var sağlıktan 26 motordan 33 netim var ama sınavlarda kalıyorum :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Soru çözmekle yapmıyorsan çalışacaksın o zaman. Oturacan çalışacan baştan sona kitabı :D Gereksirse sürücü kursuna gideceksin
 
Corrupt

Corrupt

Üye
Dersane denemelerinden 460 alırdım. Sbs'de 488 aldım :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
bu seferde alamassak stajyer ehliyetmi ne geliyomuş ozaman hepten yanarız :ağlarım:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bu seferde alamassak stajyer ehliyetmi ne geliyomuş ozaman hepten yanarız :ağlarım:
Hahahhahhaha acemiiiiiiiii :D Ben 18 olduğum sene tek seferde kazandım :ehe Test sınavı en kolayı zaten :D direksiyonu yapabiliyor musun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall

BerivanAkagunduz

Üye
bende
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
FlaxLy

FlaxLy

Üye
Ehliyete bende gireceğim inş...

15 aralık sınav. :zzz:

1 eylül ve ekimdeki sınavlar dolmuş :bilmm adamın yanında :oha: dedim artık.

Sebep : Yeni yasa gelmeden herkes almak istediği içinmiş :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Ehliyete bende gireceğim inş...

15 aralık sınav. :zzz:

1 eylül ve ekimdeki sınavlar dolmuş :bilmm adamın yanında :oha: dedim artık.

Sebep : Yeni yasa gelmeden herkes almak istediği içinmiş :D

geçebilsem süper olacak :ağlarım:
 
night_jack

night_jack

Üye
Son 2 yılın sınavlarını tekrar et genelde sıralama aynı sorulardan gelir birde,mantıken düşünmen lazım.
Şaşırtmaca olan çok soru olur,dikkat ister.
En iyi yapacağın 2-3 konu çalışıp hemen ardından biraz test çöz yoksa sadece konuları okuyup daha sonra test çözersen oturmaz yerine.
Her konuyu birikitrdiğin için beynine ağrı girer.
Biraz konu,biraz test öylelikle daha kolay pekişir.
Bende kortum yapamam sandım ama kursta daha ilk trafik sınavında kendimi aşınca dedim gereksiz korkuymuş:)
Başlangıç ve bitişle tek sınav,tek direksiyon dersi ve bir süre bekleyişle ehliyeti aldım.
Eyer bir takıldığın soru falan olursa,veya anlayamadığın elimden geldikçe yardım ederim:)
 
rsm39

rsm39

Üye
sorular aynı çıkıyor ben 2 sene önce aldım,kursa bir tek motor dersine katıldım,verdikleri deneme testindeki sorular sınavdaki soruların benzeri çıkıyor.geçmiş yıllara ait soruları çöz geçersin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt