Tavsiye Şu Anda Android Alınır mı ?

Sucrofe

Üye
Her telefon ısınıyor malesef.
 

Akhtoher

Üye
Kardeş madem sony nin ısınma olayına bu kadar kızdın bende sana neden g3 e hikaye dediğini sorabilirmiyim
Nesini gördün kaç gün kullandın da hikaye dedin acaba
G3 ün hikaye olma sebebi HTC gibi sağlam ve kaliteli bir kasa koymuş gibi gösterip esasında koyamamış olmasıdır Z2 gibi suya ve toza dayanıklı değildir ve arayüzü Z2 gibi Premium seviyede değildir. Kapiş?
 

febege

Üye
Sen kullanmadan bütün telefonları çözmüşsün. Daha bu saatten sonra buraya yorum yazmayacağım. Sen z2 nin reklamını yapmaya devam et. Sana kolay gelsin. Bu arada sonyde genel bir ısınma problemi var z1 de de vardı.
 

Akhtoher

Üye
Sen kullanmadığın halde şu var bu var demeye devam et kullanan biri olarak ben söylediklerinden eser olmadığını belirtiyorum konu sahibi arkadaş nasıl isterse öyle yapar.
 
Son düzenleme:

0MG90

Üye
Hala M8'in kamerasına kötü diyorsunuz ya.
 
Tepkiler: The Shadow ve Akhtoher

Gercek goruntu bu degil m8 ultra pikseldir. Yok kotu cekiyus falan yalan dolan. Ben iphone kullanan biri olarak objektifce hepsini inceledim m8 akar. Z2 den emin ol daha iyi...
 
Bu arada haberde okudum z2 tuzlu suyun 10 metre altinda 6 hafta kalmis ve hala calisiyormus. Duymayan duysun muyhis telefon ya
 
Bu arada haberde okudum z2 tuzlu suyun 10 metre altinda 6 hafta kalmis ve hala calisiyormus. Duymayan duysun muyhis telefon ya
O hanerleri salla hemen xperia z2 kullanicilar kulubu yaz google a o goruma gir 300 sayfa falan. Bak bakalim 50sayfadan fazla memnun olan var mi? Yagmur suyunda bile su gecirebiliyor ve garanti disi diyorlar. O iki hafta falan yalan dolan. Gidiyorlar en sorunsuz seriden alip test ediyorlar tabi duzgun cikiyor.ancak su anda her 10 z2 den 9nda kasa acikligi ve sensor kaymasi mevcut ve acik kasadan su alabilmekte...
 

Akhtoher

Üye
Her 10 Z2 den 9'umu?
 
Telefonu alirken bakacaksin kardesim kasa acikligi felan var mi diye ama kasa acikligi cok sacma bisey oyle bisey varsa telefonun yenisiyle degistirilmesi lazim
 

Akhtoher

Üye
Arkadaşlar bu kasa açıklığı lens kayması ısınma sorunu falan okuyorum da forumu herhalde herhangi bir sorunu olmayan tek Z2 bendeymiş gibi hissettim. Bu telefonu almaya gittiğinizde incelemesini orada yapın sıkıntılı bir cihaz denk gelirse bile geri almak zorunda. Herşeyden ziyade cihazı aldınız eve gittiniz evde baktınız kasa açıklığı var kanunlara göre satın almış olduğunuz herhangi bir ürünü hiç bir gerekçe göstermeksizin 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz ve onlarda bunu almak zorunda. Bu kadar korkacak ne var sanırsınız ki ülkede sağlam Z2 yok.
 

0MG90

Üye
Kasa açıklığını abartmayın. Z1c ana konusuna bakabilirsiniz Dh forumda. Kasa açıklığı olduğu halde havuza giren 2 kişi vardı sanırım ve fotosunuda atmışlar. Sorun olmuyor. O açıklığa da kağıt zor girer.
 
Tepkiler: byAndroid

archh

Üye
dostum yalnız değilsin benim z2 de sorunsuz ne kadar ilginç ya herkesin ki ısınıyor, bizimkiler ısınmıyor servise gönderelim. Kışın lazım olur ısınması.
 
Tepkiler: Akhtoher

Ortagim inan o okadar takip ettim senin kadar sorunsuz olan o kadar azki. Kimi memnun ama lens kaymadi ve aciklik mevcut ben takmiyorum diyor o ayri. Ama senin gibi sorunsuz cok az. Bi de bircok yer oyle degisim de yapmiyor alirken dikkat etmek lazim
 
Tepkiler: Akhtoher

Aksi sekilde su alan da cok cihaz var is sansa kaliyo. Sanirsam sonu centerlarda test edilebiliyormus
 

0MG90

Üye
Yorumum silinmiş
Sanki küfür ettik, ya sabır
 
Başka bir forum adı verdiğinden dır belki :[emoji39]