oguzhangul32
Üye
-
Konu Sahibi
-
öyle yapacağım keşke HTC şu ultrapiksel saçmalığından vazgeçip en azından 13 mp bi kamera koysaydı çok daha iyi olurdu . Eylüle kadar bekleyeceğim kullanıcı yorumlarını alıp tercihimi yapacağım Z2 ısınma sorunu(varsa eğer) giderilirse onu alırım büyük ihtimalleG3 hikaye M8 yada Z2 düşünün ikiside şu anda alınabilecek en baba iki cihaz ben Z2 seçtim fakat M8 kötü demedim hiç bir zaman. Bu ikisinden birini seç pişman olma.
Z2 de ısınma sorunu yok. M8 i kamera konusunda küçümseme ve 13 Mp 16 Mp bu sayılara aldanma önemli olan yazılım. HTC One M7 kullandım 5 ay mükemmeldi kamerası bence M8 herkesi tatmin eder lakin Z2 ile M8 arasındaki farklar; Z2 suya ve toza dayanıklı daha uzun ömürlü batarya daha başarılı kamera ve 4K gibi özellikler. HTC One Z2 ye karşı sadece daha stabil olması ve başarılı malzeme kalitesi ile öne çıkabilir.öyle yapacağım keşke HTC şu ultrapiksel saçmalığından vazgeçip en azından 13 mp bi kamera koysaydı çok daha iyi olurdu . Eylüle kadar bekleyeceğim kullanıcı yorumlarını alıp tercihimi yapacağım Z2 ısınma sorunu(varsa eğer) giderilirse onu alırım büyük ihtimalleZ2 kullanıyorsanız yorumlarınız nelerdir öyle belirtildiği gibi aşırı bir ısınma var mı cihazda ? 4K çekerken vs sormuyorum o özelliği muhtemelen hiç kullanmayacağım . en basitinden bi modern combat tarzı oyunlar oynarken ısınması ne kadar oluyor ?
Aynen öyle kardeşim.Her telefon ısınıyor, abartıyorlar bence Z2'ninkini
Android şu dönemde ki gidişata bakılırsa İOS'a göre daha fazla gelecek vaadiyor ve daha fazla özelleştirme imkanı sağlıyor iphone bir süre sonra insanı sıkabiliyor64 bit çokta birşey getirmez art geldide noldu hala artsız uygulamalar var. iPhone yazılımsal devrimlerin babası bence 64 bit android beklemek yerine iPhone düşünebilir benim görüşüm bu.
Aslında sony arayüzü bence HTC arayüzünden daha şık ve canlı ama stabilite konusunda Sense daha önde bana çok karanlık ve boğucu geliyor nedenseZ2 de ısınma sorunu yok. M8 i kamera konusunda küçümseme ve 13 Mp 16 Mp bu sayılara aldanma önemli olan yazılım. HTC One M7 kullandım 5 ay mükemmeldi kamerası bence M8 herkesi tatmin eder lakin Z2 ile M8 arasındaki farklar; Z2 suya ve toza dayanıklı daha uzun ömürlü batarya daha başarılı kamera ve 4K gibi özellikler. HTC One Z2 ye karşı sadece daha stabil olması ve başarılı malzeme kalitesi ile öne çıkabilir.
İos düşünmüyorum ben telefonu bilgisayar olarak kullananlardanım teşekkür ederim öneri içinZ2 alanların en azından %60'ı pişman. Çok harika bir telefon ama birçok sorunu varmış. Kullanıcılar sorunlarından başka bir şey söylemiyorlar. Sorunsuz Z2 bulabilirsen kaçırma. Çünkü Z2 tam olmuş bir telefon ama sorunsuz olanı varsa. Öte yandan G3. Veya iPhone 6'yı bekle bence. Uzun ömürlü telefonlar Apple'dan sorulur. Eylül'de tanıtılacak. Ağustos'un sonlarına doğru gelir bence. Beklesen iyi edersin bence. Ama bütçe varsa iPhone 6 için tabi. iPhone 5s halen 2000 TL civarı iken iPhone 6 en az 2600 TL'den piyasaya girer. Türkiye'nin telefon piyasası böyle rezalet işte.
Sen Z2 almaya karar vermişsin haberin yokAslında sony arayüzü bence HTC arayüzünden daha şık ve canlı ama stabilite konusunda Sense daha önde bana çok karanlık ve boğucu geliyor nedense
İos düşünmüyorum ben telefonu bilgisayar olarak kullananlardanım teşekkür ederim öneri için
Niyeki? Nesi var lock screninSony arayüzü dediniz de mis gibi lock screeni mundar etti sony.
Aynen rootlaynca bende yapcam hemen eski geçişli kilit ekranınıSony arayüzü dediniz de mis gibi lock screeni mundar etti sony.
Sonynin jb ile verdiği geçişli kilit ekranından bahsediyor.Niyeki? Nesi var lock screnin
Ben onu hiç görmediğim için farkı anlayamıyorum. İlk defa Sony aldım oda Z2Eskisi çok güzeldi.
Ben onu hiç görmediğim için farkı anlayamıyorum. İlk defa Sony aldım oda Z2ama merak ettim eskisini.
Hangi kafayla değiştirmişler anlamadımMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?