Şu ahir ömrümde birşey daha öğrendim

Sponsorlu Bağlantılar

x-scarface

x-scarface

Üye
    Konu Sahibi
Şu ahir ömrümde birşey daha öğrendim
Ayfon 2g diye bir cihaz varmış isviçreden dayıoğlu getirdi :ah
 
  • Beğen
Tepkiler: MrTech, CABBAR ve -Akıncı


Akıncı

Akıncı

Üye
ne kadar onu mu alsam:ah
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
x-scarface

x-scarface

Üye
    Konu Sahibi
la yok kamerası 2 megapix hafızası yok balık hafızalı :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-, MrTech ve -Akıncı
MrTech

MrTech

Üye
İmanfon tırici es :zong:
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface ve -Akıncı
x-scarface

x-scarface

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
MrTech

MrTech

Üye
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface ve -Akıncı
Akıncı

Akıncı

Üye
İlk kuzen gel seninkiyle değişelim bu daha iyi dedi bende
'biiiiip biipppp biiiippp biiiippppppppp' dedim :zong:


- - - Eklendi - - -



Devlet arşivi mi yapacan la :naughty:
evet:ehe ben olsam bip bipbirip biripti birip derdim :zong:
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Cann Karyağdı

Cann Karyağdı

Üye
ios 3 laa :kop: kaldır at
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
doctorrr

doctorrr

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve x-scarface


Üst Alt