bu oyunun aşığıyım. 18 yaşındayım pc ile tanıştığımdan beri stronghold oynuyorum.
Arkadaşımızın dediği gibi stronghold un ilki mükemmeldi ama crusader ın tek eksiği bence bir kampanyasının olmaması bunu yapabilirlerdi heleki extreme çıkartılırken bu eklenebilirdi.
stronghold 2 ve yamaları çıktı biliyorsunuz. oyunu yine yapmışlar yapmasına ama orjinallikten eser kalmamış.Zevkli olmasına zevkli ama insanda ilk strhonghold havası yaşatamıyor.
Ama yinede her biri oynanmalı bence