Stramaccioni: "Inter'de kalmayı çok istiyorum"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Stramaccioni: "Inter'de kalmayı çok istiyorum"
Inter'in genç takımını çalıştırdığı sırada, Claudio Ranieri'nin görevine son verilmesiyle kendisini A takımın başında bulan Andrea Stramaccioni, gelecek sezonda görevine devam etmek istediğini söyledi.

Ligi 3. sırada bitirerek gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'ne katılma isteklerini yineleyen Stramaccioni, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, "Çok önemli 2 maç daha oynayacağız. Öncelikle ilkini kazanıp ardından diğer maçta da galip gelmeliyiz. Daha sonra Inter'in nerede olduğunu hep beraber göreceğiz. Gelecek sezon takımda kalmak istiyor muyum? 0-10 arasında bir seçim yaparsam 11 diyebilirim. Kendimi Inter teknik direktörü gibi hissediyorum ve burada kalmak istiyorum." ifadelerini kullandı.

Milan maçı ile ilgili düşüncelerini de dile getiren Stramaccioni, "Milan favori olarak görülüyor. Fakat biz kazanmak zorundayız ve Pazar günü zafer kazanmak istiyoruz. Her iki takımın da hedefleri var ve bu gerçek bir derbi olacak. Bu yüzden son saniyeye kadar herşeyimizi ortaya koymalıyız. Umarım Milan tam kadro sahada olur da seviyesi çok yüksek bir derbi mücadelesi izleriz." şeklinde konuştu.

Milan maçının geleceğinini etkilemesi konusunda sorulan soru üzerine 36 yaşındaki teknik adam, "Bu soru benim için değil. benim görevim yargılanacaktır. Belki bu maç insanlara yargı yapması konusunda yardımcı olacaktır. İnsanlar bizim kendimizi kanıtlamak istediğimiz görecekler. Sahaya kendini %101 hazır hisseden 11 oyuncu ile çıkacağım." dedi.

Inter ile Milan, Serie A 37. hafta mücadelelerinde 6 Mayıs Pazar günü karşı karşıya gelecekler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt