star wifi 0.facebook

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
star wifi 0.facebook
arkadaşlar ağ seçeneklerinde avea ve kendi evimde olan modem vardı modemim ile bağlanıcaktım olmadı sonra kendi kendine avea ya bağlanıp kontörümü yedi bende sildim şimdi ise dışarıda 0.facebook'a giremiyorum acil yardım
 
internet ayarlarını sildiysen tekrar kurman gerek
 
    Konu Sahibi
nasıl anlatırmısın?

----------Eklendi @ 21:44:02 ---------- Yazıldı @ 21:43:42 ----------

avea
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...