
Oncelikle sunu anladım ki samsungun stratejisi ne kadar ekmek o kadar köfte.
mesela 350 samsung star ise 100 daha ver wifi modeli al diyor. ama ondada symbian-flash yok. o zaman 100 daha ver işletim sistemli olsun diyor. yani nokianın yaptgı gbi ortalama bir fiyata iyi bir tel degil degisik alternatifler sunuyor.
ben memnunmuyum derseniz, ilk 1 ay evet derdm ama artk degilim. insanoglu iste hep daha fazlasnı istiyor.![]()









