ßoooooommmmmm

DiaBLoS

Admin
190 diyeLim Booomm..

halbuki 191 oluyorum ama yazılmamış.
 

DiaBLoS

Admin
Kardeş dikkat etmiyorsun ama yazdığın mesajın üstündeki mesajıma bak.

Sen 192 oluyorsun.

193
 

DiaBLoS

Admin
Ya laf mı anlatamıyoruz 193 diyoruz yine 193 yazılıyor..Töbe yarrabbim.

195...Bomm..
 

mami24

Üye
196
197
198
199

200 bommmmmmmmmmmmmmmmmmm
bende olsun dedim
 

DiaBLoS

Admin
Cıvıklığın sırası değil birader. Kendine bir konu aç orada tek başına oyna

197
 

Lion's Claw

Booom!!