speedy go 5800 için artık !

  • 7 Kasım 2010
  • 4260 Okunma
  • 10 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. lafı uzatmadan speedy go 1.05 tam ful version:
    speedgoful_lrw3pum6.sis - 0.15MB
    arkadaşlar yüklemeden önce söyleyeyim bazen reset atabiliyor
    bu arada telefon hackliyse "open4all" patchini kapatın,öyle hız testi yapın.çünkü öbür türlü illaki reset atıyor.
     


    Yazan: mangdaşire
    serdar2975, tuncaykilinc ve hassan27 bunu beğendi.
  2. iyide zaten daha önceden vardı
     
  3. ne işe yarıyor?
     
  4. teşekkürler kardeşim

    proyu kurdum fakat çalıştırdım fakat test ettiğimde yarıda kesilip "error code 1660" mı öyle bir şey yazıp yarıda kesiliyor.
     
  5. Allah Allah:hmmmbende öyle birşey olmadı:hmmm:hmmmsadece tel hackli ise open 4 all patchini kapatın

    --------------- Ekleme ---------------

    telefonun hızlanmasını saglıyor ve telefonun hızını ölçüyor mesele bende hız 432 gibi bişey çıktı onu 460 yapıp hızlandırıyor
     
  6. şarjıda daha çabuk bitiyor kısaca overclock gibi bişey :oke:
     
  7. ya ben bunu yeni ögrendim bak...:hmmmçok fazla şarj yermi yoksa hani sadece açıldıgı zaman mı yiyor?
    çünkü bende şarj zate1 gün gidiyor eger bunu kullanmadan 1 gündaha uzatabilirsem iyi
     
  8. bu arada arkadaşlar bilgisi olan söylesin maxicep galba arada bir kapanıyor daha 20 sn önce kadar siteyi açamadım.sizlerde açılıyormu?:hmmm
     
  9. ya şarj yiyor mu fazla ona göre yoksa indirmeyeyim hızlı olması için sürekli açık kalması lazım hem telin ram inden yemesin zaten altı üstü 128 mb :ehe
     
  10. bende c6 fw yukluyken "error code 1660" hatasını verdi şimdi tsunami kullanıyorum open4all açıkken restart attı kapattım oldu yani anlayacağınız programda bi sorun yok çalışıyor benim phone speed 410 speedy speed 422 çıktı :D
     
  11. dostum alt taraflardaki yazılarda yazmış arkadaşımız"bende c6 firmware yüklüydü error code 1660 hata verdi"firmwareni degiştirmen lazım:oke:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
21/09/2018 - 16:26