Spb Shell 3d 1.02(2505) S^3 Signed Version

bu programın setting dosyası hangi klasörde, her kurduğumda ayarlamalarla uğraşmak istemiyorum, yardımcı olabilecek varmı?
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
ekrana basılı tut çıkan ekranda sağ altta
 
aktivasyon basarılı ikinci sıradakini denedim oldu e7 telefonda. Tesekkürler.
 
Tepkiler: asigsasi

bellenfc

Üye
müthiş bence tel android gibi oldu valla hatta bi an android işletim sistemli sandım tel nokia 603 denediğim şifre:B837-H6BK-E8F9
 
Tepkiler: asigsasi
az once nokıa 603 e yukledim butun yorumları okudum program guzel..hersey fuul calısıyor..yuklerken aktivison failed yazdı eyvah dedim iki saniye ara ile yukleniyor yazdı ve yukledi...xD sanırım bi cok kisiye gore sanslıyım..donen 3d menu carusel on numara telefon bi anda degişti emegi gecenlere tesekurler..xD
 
Programı bir süredir kullanıyorum,memnunum fakat ek olarak bu programa yeni widgetler eklenebiliyor mu ?
 

misteer

Üye
Aktivasyon failed diyo

2 gün önce arkadaş yanımda aktivasyon yaptı. Bende anlamış değilim. (n8 ile)

anlaşılan uygulama yalan oldu silmeye korkuyorum yeniden kurulmaz diye...

Hala takip eden var mı bilmiyorum. Ben hem spb shell hemde spb shell 3d yi telefonda tutuyorum. hangisini instal edersem o çalışıyor. defalarca tekrar tekrar kurdum şu ana kadarda bir sıkıntı yapmadı. sadece 3d kurarken wifi açık tutup nete bağlantı kuruyorum. kurarken diğerini kaldırmıyorum instal yapınca oluyor. ilgilenenlere bilgi olsun istedim.
 
Tepkiler: asigsasi

hsn0987

Üye
****** numarasını bulamadım ama yardım eder misiniz.
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
Üstat çok teşekkürler eline sağlık yalnız ben bir problem yaşadım Mesajlar 3 boyutlu olarak Gelmiyor galeride aynı şekilde telefon c6-01
3 boyutlu mesaj nasıl gelecek ki sadece widget ekleden sms olarak eklersin ön izlemeli olarak görürsün
 
Tepkiler: carizma.632