Spb Shell 3d 1.02(2505) S^3 Signed Version

arkadaşlar key hatası vermiyor. İnternete bağlı olunduğu halde , bağlı olmadığına dair hata veriyor(603). Ancak n8 de hata vermiyor. Aynı internete bağlılar.
 

arslanla

Üye
hiç yüklenmemiş iki telefon mu onlar?
 

achambo

Üye
ben yükledim çok az kasma var ama sevmedim
 

sbilen

Üye
weather otomatik güncelleme açık olduğu halde yapmıyor. biraz hatalar olabilir yinede değişiklik arayanlar için tek geçerim. ayrıca active hatası alanlar c ve e sıfırlamaları gerekir. emeği geçenlere tşk
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
hava durumu biraz zaman alıyor güncellemesi
 
Sorun programda. Konu sahibi arkadaş programı "Türkçe uygulamalar" forumundaki programla değiştir. Ordakinde hata vermiyor.

- - - Eklendi - - -

www.maxicep.com/maxipda-turkce-uygulamalar/spb-spb-shell-3d-v1-2-2505-symbian-3-unsigned-turkce-maxipda-807982.html
 

pascha60

Üye
türkçeleştirme ne zman olur acep...
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi

400 den fazla kişi indirmiş hata programda bu nasıl bi mantık hangi bilgi ile böyle bir teşhis koydun
turkce olan sis dosyasını nereden almış
 
Tepkiler: calipso61
cok guzel uygulama bence degısıklık arayanlar ıcın....
 


400 den fazla kişi indirmiş hata programda bu nasıl bi mantık hangi bilgi ile böyle bir teşhis koydun
turkce olan sis dosyasını nereden almış

böyle yanlış anlıcağını bilsem o yorumu yapmazdım. Sadece buradan indirildiğinde bir çok telefonda çalışmadığı için bi alternatif sunmak istedim. Yada neyse kafana göre takıl. Yorumu da silerim.
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi

ikisinin de signed dosyaları aynı
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
bugün şu an nokia 701 fp1 cihaza uygulamayı yükledik hiçbir sorun yok
 

CouTFeeL

Üye
teşekkürler ilk çıktığında bi türlü kıramamışlardı
 
Tepkiler: asigsasi

eien12

Üye
İnternet bağlantısı hatası veriyor.
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
internet bağlantın olması gerekiyor
 
süper ötesi program. Emegi gecendn Allah razı olsun. Müthis birsey yaa