Spb Shell 3d 1.02(2505) S^3 Signed Version

arslanla

Üye
anlaşılan uygulama yalan oldu silmeye korkuyorum yeniden kurulmaz diye...
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi


arkadaşlar ilk kurulumdan bahsediyor dostum, aktivasyon olmuyor ya
sen uygulamayı silip tekrar kurdunmu?

sis dosyasını parçaladım programı kaldırıp parçaladığım sis dosyasından hafızada ne kalıyor da sorun diye bakacak tım fakat silme dim daha
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
oradaki sis dosyası buradaki ile aynı zaten
 
kadeş programdan çıkamadım nasıl çıkabilirim
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
ekrana basılı tut settings e gir orda altta exit app var ona bas tamamdır
 
Tepkiler: yaren_dede

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
semih sen kullanıyor musun programı daha önce yükledin mi kandırdın mi
 
2 gün önce arkadaş yanımda aktivasyon yaptı. Bende anlamış değilim. (n8 ile)
 
Tepkiler: asigsasi

arslanla

Üye


demek ki ilk kez programı kuranlar da sıkıntı olmuyor
birde silmiş ve tekrar yüklemeye çalışanlar da sorun oluyor mu

yabancı forumlara baktım millet key hata veriyor falan yazmış sanırım artık geçersiz acaba biri yükleyip çalışıp çalışmadığını belirtebilir mi?
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
yabancı forumlara baktım millet key hata veriyor falan yazmış sanırım artık geçersiz acaba biri yükleyip çalışıp çalışmadığını belirtebilir mi?

şu an bende yüklü olduğu için silip tekrar yüklemek de istemiyorum
 

arslanla

Üye
ben de silmek istemiyorum şimdi yükleyemeyiz bir daha falan...
 

arslanla

Üye
vardı da okul bitene kadar...