Spb mobile shell 5(3D) symbian^3 için..

    Konu Sahibi
Spb mobile shell 5(3D) symbian^3 için..
m.youtube.com/watch?gl=US&client=mv-google&hl=en&v=vdFifrFKc7Y

fazla söze gerek yok =) mail attım 2ay içinde çıkarmış..
 
    Konu Sahibi
nedemek =) böyle bseyi paylasmamak acizlik
 

nonamex

Üye
N8'in hantal menü geçişlerine sinirlenip ben tefonu parçalamadan çıksa süper olacak
 
    Konu Sahibi
annadan pek bişey beklemiyorum ama spb kings =)
 

mraz

Üye
android icin çıktı ölme symbianım ölme
 
gercekten çok guzel olur ya paylasım ıçın tsk
 

FeeLz

Üye
Artık o kadar gelişmişiz ki mobile youtubeden veriyor arkadaş, helal olsun. Güzel paylaşım yapmışsın dostum.
 

suat1111

Üye
anna değil caroline gelse iflah olmaz
 
Tepkiler: SilentOne
    Konu Sahibi
saolun maxi kardeşlerm =D
 

Kubde

Üye
Benim Htc desire hd ye yükledim arkadaşlar öyle ahım şahım birşey değil güncelleme bekler gibi beklemekteydim n8 e ama o kadar iyi değil idare eder işte.
Benim anlamadığım symbian^3 e neden bu kadar geç geliyor optimizasyon o kadar zor mu bu sisteme. İyi forumlar...
 
    Konu Sahibi
güncelleneyle uyumlu olması lazım onu bekliyo olabilirler
 

qasm

Üye
internette izledigimiz spb mobil shell 5'e ait vidyolar ne peki, vidyolarin hepsi spbnin tanitimi degil herhalde demekki kullanan var ? kac aydir bekliyoruz yaa bizede yazik, bizde bu devlete vergi veriyoruz bizimde hakkimiz
 
    Konu Sahibi
1tane video var spb nin n8de gösterimiyle ilgili o videoda da adamın yakasına dikkat ederseniz spb developeri olduğunu anlarsınız arkadaşlar