sp 3 ü nasıl kurabilirim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sp 3 ü nasıl kurabilirim
arkadaşlar ben internetten service pack 3 ün türkçe versiyonunu indirdim onu direk mi kurmalıyım
yardım edermisiniz
 
evet direk kuracaksın nasıl kurulur ki baska
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...