Söz'ün Öz'ü...

İki şeye hakkım var: Özgürlük ve ölüm.Birine sahip olamazsam ötekini isterim,Çünkü kimse beni canlı tutsak edemez.

CHE
 
Tepkiler: |SEÇKiN| ve OttomaN TigeR
Üç kuruşluk maaş için çalışan basit insalardan olmayınız, ideallerinizi unutmayınız. (MEC)
 
Tepkiler: |SEÇKiN| ve El~PisToLeRo
İyiler ilk görüşte tanınmaz..
Ben iyi bir adam olamadım belki ama kimsenin de adamı olmadım

Behzat Ç.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve |SEÇKiN|

ia.phlvn

Üye
aşkla döner dünya..​


 
Tepkiler: |SEÇKiN|

Emrgncy

Üye
Sanat için soyunana alkış tutan eller, neden Allah için giyinene zulmeder…
“ Aliya İzzetbegoviç “​

- - - Eklendi - - -

Bir doğrunun imanı, bin yanlışı düzeltir….
Mukaddes davalarda ölüm bile güzeldir…


" Abdürrahim Karakoç "
 
Tepkiler: |SEÇKiN|
    Konu Sahibi
Dünya öküzün üstünde derler ama; dünyanın üstünde nice öküzler bilirim.

Necip Fazıl Kısakürek.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve El~PisToLeRo
--Hep ileriye giden insan ölüme giden insandır. Zaman zaman arkana dönüp bakmazsan yaşayamazsın.

Maxim Gorki


--Kişi öteki insanlardan uzaklaştığı ölçüde hakikate yaklaşır. Günlük yaşam, yalanlardan kurulu yüzeysel bir düzendir...

Elias Caneti


--Biz sadece bir kişiyi öldürmekle kalmayıp, bin kişinin kalbine de korku tohumları ekeceğiz

Hasan Sabbah


--'Bu insanlar cennet için yaşıyorlar, ancak onlara bir cennet verebilirsen onları yönetirsin'

Ömer Hayyam - Hasan Sabbah konusması


--Sen duyduklarına inanıyorsun.Söylenmeyenlere inan,çünkü insanın sessizliği sözcüklerinden daha yakındır gerçeğe.

Fuzuli
 
Tepkiler: |SEÇKiN|

Emrgncy

Üye
Sütten çıkınca bütün kaşıklar aktır. Önemli olan içerisinden çıktığın sütü ak bırakmaktır…

“ Mevlana Celaleddin-i Rumi Hazretleri “
 
Tepkiler: |SEÇKiN| ve OttomaN TigeR
İşlediğiniz günâhları gizlediğiniz gibi, yaptığınız iyilikleri de gizleyiniz! Zünnûn-i Mısrî (r.aleyh)
 
Tepkiler: |SEÇKiN|
    Konu Sahibi
"Başkalarının yolunda yürüyenler ayak izi bırakmazlar!"

S.L. Braundon
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

Emrgncy

Üye
" Kalp kör olduktan sonra, gözün görmesinin bir yararı yoktur."


Hz. Ali (r.a.)
 
Tepkiler: FatoŞ, El~PisToLeRo, OttomaN TigeR ve 1 kişi daha

Emrgncy

Üye
işte sözün bittiği yer..

 
Tepkiler: FatoŞ, |SEÇKiN|, El~PisToLeRo ve 1 kişi daha
İnsanı maskara eden, dilidir. (Sadi)
 
Tepkiler: FatoŞ ve El~PisToLeRo
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”

Sabahattin Ali

 
Tepkiler: FatoŞ ve OttomaN TigeR
    Konu Sahibi
Kur'an edebiyat değil, hayattır. Dolayısıyla ona bir düşünce tarzı değil, bir hayat tarzı olarak başlanır başlanmaz güçlük ortadan kalkar. Kur'an'ın yegâne hakiki tefsiri hayat olabilir ve bildiğimiz gibi Hz. Muhammed'in (sav) hayatı tam buydu...
***
İnsan, hiçbir şeye hizmet edemez(âlet olamaz). Tersine, herşey insana, insan ise ancak ve ancak Allah'a hizmet etmelidir. Hümanizmin ilk ve son manâsı işte bu olmalıdır.
***
Ahlâklı ateist olabilir, ama ahlâklı ateizm olamaz. Din dışı insanın ahlâklı olmasının kaynağı da dindir. Ancak geçmişteki eski bir dindir bu. Ve insanın ondan haberi bile yoktur.
***
Medeniyet, kadını hayranlık veya kullanım objesi yapmış; fakat takdir ve saygıya lâyık tek şey olan şahsiyeti ondan almıştır.

Bilge KRAL
(Aliya İZZETBEGOVİÇ)
 
Tepkiler: FatoŞ ve OttomaN TigeR

Emrgncy

Üye
"Şân ALLAH'a özgüdür. Benim olan tek şeyse günahlarımdır."

[Malcolm X ]​
 
Tepkiler: FatoŞ, |SEÇKiN| ve OttomaN TigeR
İyi komşuluk, yalnız komşuya eziyet etmemek değil, komşunun eziyetlerine de katlanmak demektir.* Hasan-ı Basrî (r.aleyh)
 
Tepkiler: FatoŞ ve |SEÇKiN|
    Konu Sahibi
Müslümanlık esasına göre kurulan idare teşkilatı ile diktatörlük bağdaşmaz.
*
Ölüm bizi Allahımıza kavuşturan en ulvi hadisedir. Dünyaya geldik, O'nun eserlerini gördük. O'nun emirlerindeki isabete inandık, O'nun eserlerine gönlümüzden vurulduk. Şimdi de sevine sevine ona kavuşmayı özlemeliyiz. Ölüm kâfirler için bir azap, bir ıstıraptır. Müslümanlar için bir sürûr ve saadet olmalıdır.
*
Bir Nâibe gönül bağlarken onda keramet aramayınız. Sadece şeriata saygı beslediğini ve hak yolunda yürüdüğünü görmek yeterlidir.
*
Gönüllerden kibiri çıkarmak yüce dağları iğne ile kazımaktan daha zordur.
*
Allah'ın sana verdiği nimetlerle günah ve kötülük yolunda kuvvet kazandırmamalısın.
*
Her şeyin bir hizmet edicisi vardır. Dinin hizmet edicisi de edep ve vatan görevidir.
*
Hayrın kümelendiği evin anahtarı tevazu, şerrin kümelendiği evin anahtarı ise kibirdir.
*
Yüksekteyken küçülmeli, kuvvetliyken insaf etmelisin.
*
Nefsini baş tacı eden, dinini hor görür.
*
Dünyada menfaat için sevgi gösterisinde bulunan insanlar kadar alçağı yoktur.
*
Hakkı kabul ve ilan etmek, İslâmi yaşayışın esasını teşkil eder.
*
İnsanların en yükseği ve en asili Allah'tan en çok korkandır.
*
Arkadaşını affet, affettiğini hatırlatma ve hatırlama.

İmam ŞÂMİL
 
Tepkiler: FatoŞ ve OttomaN TigeR

Emrgncy

Üye
Benim istediğimi Allah'u Teala istemiyorsa
konu kapanmıştır...



N.F.Kısakürek
 
Tepkiler: |SEÇKiN|, FatoŞ ve OttomaN TigeR
İman çıplaktır, onun elbisesi takva, süsü haya, sermayesi ilimdir. (Ebu Hüreyre)
 
Tepkiler: |SEÇKiN| ve FatoŞ