evkurda vb yerlerde açık hesap var kredi kartsız![]()

o nasıl oluyor ?![]()
senetle 24 aya kadar vade yapiyorlar. Tabi 2000tl'lik iphone5'i taksitli olarak 3200tl'ye falan veriyorlar o da ayri bir mesele.

Geçen evkurda gördüm iphone 5 e 2900tl ye verdiler adamın birine adama yazık oldu![]()
senetle 24 aya kadar vade yapiyorlar. Tabi 2000tl'lik iphone5'i taksitli olarak 3200tl'ye falan veriyorlar o da ayri bir mesele.

24 aya kadar vade yapıyorlarmış ama,ödeme kolaylığı olduğu için millet alabilir neden almasın ki![]()
Geçen evkurda gördüm iphone 5 e 2900tl ye verdiler adamın birine adama yazık oldu![]()
s3 mini 1400tl
operatorler de vade farksiz 24 ay kontratli veriyor cihazlari ne farki var ki? En azindan operatorden alinca telefon faturasi derdin olmuyor.

operatörler biraz pahalı paketlerle sunuyorlar cihazları
- - - Eklendi - - -
evkur kredi kartsız nasıl veriyor anlayamadım,ya adam gelip taksitini ödemezse ?
Kardeşim Araştırıyolar seni 1 hafta falan sanırım sonra veriyolar işte Kredi Kartsız Alıyosun Hesap açtırıyosun oraya

Abi adam gidiyo normal S3 şuan 1000
operatörler biraz pahalı paketlerle sunuyorlar cihazları
- - - Eklendi - - -
evkur kredi kartsız nasıl veriyor anlayamadım,ya adam gelip taksitini ödemezse ?
diyelim gittim geçen gün 1700
dediler.18 üstüysen senetle veriyor sana ama senin adına bi fatura olması şart.Aldın taksitleri ödüyorsun diyelim bunlar katıdır biraz 1 ay yatırmadınmı faizi koyar sonra arar seni icra falan felan yani.
Abi adam gidiyo normal S3 şuan 1000diyelim gittim geçen gün 1700
dediler.18 üstüysen senetle veriyor sana ama senin adına bi fatura olması şart.Aldın taksitleri ödüyorsun diyelim bunlar katıdır biraz 1 ay yatırmadınmı faizi koyar sonra arar seni icra falan felan yani.

