DefectoR
Üye
sosyal bi aktivite (izmir)
Uzun süredir siteden ayrı idim bu süre içerisinde buluşmaları nega kardeşim güzel bi şekilde yapmış fakat buluşmalar v 1,0,1 şeklinde devam ediyor. diyorum ki bi sonraki buluşmada izmirli arkadaşlara güzel bişiler yapalım versiyonu 1,0,2 yapalım yani buluşma yapılırken öyle cafede otur gez dolaş olmasın bi aktivite sunayım sizlere...
mesela bir sonraki buluşmada izmir pınarbaşı yarış pistinde go-kart yarışı düzenleyeyim sizlere biraz eğlence olur yarışı da videoya çektiririz sitede yayınlanır... sizce cafe olayından daha heyecanlı olmaz mı
ha ben gelirmiyim bilmem
sadece organize ederim
mesela bir sonraki buluşmada izmir pınarbaşı yarış pistinde go-kart yarışı düzenleyeyim sizlere biraz eğlence olur yarışı da videoya çektiririz sitede yayınlanır... sizce cafe olayından daha heyecanlı olmaz mı
sadece organize ederim

