uustad içinde acilma var kutu yok . Ama neden acildi bilmiyorum. Suan herhangi bir sorunu yok. Kapida odemeli gonderemyotum hocam uzgunum... Hesaba parayi yatirrsn ancak oyle gonderrm. Aklina takilan bişey olmasin beni bilen bilir burda
- - - Eklendi - - -
uustad içinde acilma var kutu yok . Ama neden acildi bilmiyorum. Suan herhangi bir sorunu yok. Kapida odemeli gonderemyotum hocam uzgunum... Hesaba parayi yatirrsn ancak oyle gonderrm. Aklina takilan bişey olmasin beni bilen bilir burda