Sorun Var Arkada$larımm?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Strings

Üye
    Konu Sahibi
Sorun Var Arkada$larımm?
ÖncelikLe Sa Arkada$lar.. Bir Sorum Olacak..

ben bi avea obenesiyim faturasız bazen web'den sms göndermek zorunda kalıyorum ama olmuyor.. ya hattınızda yeterli bakiye yok diyor yada hattınız bu servisi kullanıma kapalıdır felan =( knt olduqu halde giriyorum sms göndermek için kapalı diyor açmam için ne yapmam gerekiyor?

şimdiden teşekkür ederim..
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
En sağlam yol müşteri hizmetlerini araman. Yada mail yolla.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...