aRdiLê Üye ben kenDİmi kaSmıyoRum beniM yazı şeKLim bu zaTen böyLe aLışMış beniM eLim siZ nasıL böyLe yazamıyoRSanız benDe hepSİni küçüK yazamıyoRum
ben kenDİmi kaSmıyoRum beniM yazı şeKLim bu zaTen böyLe aLışMış beniM eLim siZ nasıL böyLe yazamıyoRSanız benDe hepSİni küçüK yazamıyoRum