Sonyericsson W950...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SE bole gıderse nokıadan beter olacak soylıyım!!!!
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Telefonuna kamera koymadı diye bir telefon şirketi kötü mü olur?
 
hayır teller guzel ama hep bırsey eksık kalıyor muhabbetı!!!
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
2 özellik ekle w810 olsun tıpkı nokianın yaptığı gibi..
 

gio

Üye
tabii nokia arada sürpriz yapıp n80 gibi herşey tam olan caihazlarda yapıyor!!
süper alet yok yok
 

VoLo

Üye
N80 için sölediğiniz doru ama bu w950'de süper olmuş.karizma 10 numara.kamera tamam eksik ama.zaten kimse telefonla aman profesyonel foto çekiyim de demiyo bence.en azından ben kullanmıyorum nerdeyse
 

Vassili

Üye
kamera yokki??bence en iyisi W900i
 

ozzzy

Üye
yuh be kamera yok bende n70e rakip geldi diodum
 
Kamera olsa güzel cihaz ama kamerasız pek bir anlam ifade etmiyor.
İş adamlarına göre ideal denebilir.
 
Kamera yok diye kötü de demek olmaz diğer özellikleri süper. Sonuçta alan bilerek alacak kimisine göre kötü kimisine göre iyi ancak beğenen alır misal ben
 

zoom

Üye
şu telefona kamera koyulmaz mı be

koysalar şöyle bir 2 MP likten güzel olurdu eminim daha çok satardı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...